  • Data: 2016-08-10 22:59:48
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-08-16 o 12:06, masti pisze:

    > czyli typowy homo sovieticus

    Twoje życie musi być naprawdę trudne, skoro każdą osobę mającą inny, niż
    Ty pogląd uważasz za wroga.

    > no właśnie. To też mogą. tylk teraz wiedzą kogo podsłuchują

    Wszystkie telefonu komórkowe w mojej rodzinie są na mnie zarejestrowane
    - łącznie z tymi kartami w modemach. Bo prościej mi płacić jedną
    fakturę, niż sześć, a jeszcze z tego tytułu mam pewne zniżki. Nadal
    twierdzisz, że tak łatwo ustalić, który numer jest mój na podstawie
    rejestracji?

    Za to przy pomocy Google spokojnie ustalisz sobie mój numer przy
    odrobinie inwencji i jakoś mi to nie przeszkadza. Nawet spamu zbyt wiele
    nie przychodzi, bo jak zaczyna przychodzić, to podejmuję prawem
    przewidziane środki i szybciutko autorowi się odniechciewa.

    Jeszcze raz podkreślam, że rejestracja kart jest bardzo dobrym
    posunięciem. Normalnym ludziom to nie przeszkadza, a znacznie oszczędzi
    czas i środki służbom w trakcie potrzeby.