  • Data: 2013-11-20 19:58:58
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl8pmi4.4i1.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Czy on w tym dniu chciał coś w ten sposób uczcić?

    A bo ja wiem?
    W każdym razie, nie winię kotów za to, że realizują naturalne instynkty,
    przetrwałe jeszcze z czasów, gdy na obecność ludzi się nie zapowiadało. Kot
    grzebał swoje gówno w piasku, grzebie i grzebać będzie, jak nas dawno nie
    będzie.

    > W tym autor plonka poszedł najdalej -- odesłał zgromadzonych do całego
    > artykułu w Wikipedii. Ja oczywiście przeczytałem od razu. I od razu
    > zwróciłem uwagę na zawarte w nim treści (czy się sam z nimi do końca
    > zgadzam, to inna sprawa), które zasiały mi w głowie wątpliwość, czy
    > odsyłający ma zwyczaj zaglądania w miejsca, które sam poleca.

    Nie bardzo umiem analizować takich rzeczy, kojarzę je raczej przez
    podobieństwa do konkretnych sytuacji, które sobie rozkładam na czynniki
    pierwsze. Uperdliwe to i niewygodne, ale inaczej nie umiem...
    Raczej epigon swojego "ja" na "elce". Szkoda, bo Roman ma naprawdę dużą
    wiedzę, ale równie ważny jest wizerunek. A ten zepsuć sobie jest niezwykle
    łatwo.

    > [...]
    >
    > To trochę jak ten, co to robił jednocześnie rzadko i często (analogie,
    > jak widać, bywają silniejsze, niż mogło się na początku wydawać).

    No, coś w tym celu... ale lepszej analogii nie potrafiłem znaleźć.
    Mnie to się skojarzyło z pruknięciem na ważnym, proszonym przyjęciu, gdzie
    prukający myślał zapewne, że jak pryknie "prrrryfff", to wszystkich
    rozśmieszy.
    Mało to śmieszne, bo to nie dość, że nieeleganckie (delikatnie mówiąc), to
    wcale nie śmieszne, bo nikt zapewne nie chciał się śmiać, jak bączący, a też
    mało poważne, bo poważny człowiek, albo usiłuje chociażby pryknąć tak, żeby
    nikt się nie zorientował, że to on, albo lepiej wychodzi, np. umyć ręce,
    zaczesać włosy, pilnie zadzwonić, etc. coś wymyśli, aby nie
    zaczadzić/zakadzić towarzystwa, tym bardziej akustycznie.

    http://joemonster.org/art/114

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.