  • Data: 2013-11-20 16:50:28
    Temat: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=bJhVcrnGgzM

    Czy on w tym dniu chciał coś w ten sposób uczcić?

    > Pozwole sobie cs zacytowac z Wikipedii:

    W tym autor plonka poszedł najdalej -- odesłał zgromadzonych do całego
    artykułu w Wikipedii. Ja oczywiście przeczytałem od razu. I od razu
    zwróciłem uwagę na zawarte w nim treści (czy się sam z nimi do końca
    zgadzam, to inna sprawa), które zasiały mi w głowie wątpliwość, czy
    odsyłający ma zwyczaj zaglądania w miejsca, które sam poleca.

    > <ctrl-c>
    [...]
    > <ctrl-v>

    > - jestes malo smieszny i malo powazny jednoczesnie,

    To trochę jak ten, co to robił jednocześnie rzadko i często (analogie,
    jak widać, bywają silniejsze, niż mogło się na początku wydawać).

    Jarek

    --
    Z czego się śmiejecie? z siebie samych się śmiejecie!