    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Date: Mon, 18 Nov 2013 02:19:40 +0100
    <l6bcnk$7i5$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    > A co by zmieniło lub spowodowało wg Ciebie "oficjalne" lądowanie? Moim
    > zdaniem nic, wszyscy zwolennicy ufo (ufo w sensie wizyt obcych) oczekują
    > niewiadomo czego po takim wydarzeniu...

    Nie o to mi chodziło. Chodziło mi tylko o to w tej kwestii, że wtedy z
    kategorii "srutututu majtki z drutu" zagadnienie UFO przeszłoby do
    bezdyskusyjnych faktów. Tylko i aż tyle.

    > i nic specjalnego z tego powodu się nie dzieje (w masowej skali) to
    > dlaczego to miałoby się zmienić przy "oficjalnym" lądowaniu? Przez
    > tydzień będzie temat w tv, a później i tak wszyscy zajmą się swoimi
    > sprawami ;).

    I tak i nie.
    Tak - ponieważ rzeczywiście, zakładając takie "neutralne" ich zachowanie
    świat będzie musiał się toczyć dalej. Nadal trzeba będzie kupować chleb,
    ubrania, więc - zarabiać - chodzić do roboty itp.

    ale też nie - bo po pierwsze można też zakładać, że takie "ujawnienie"
    nie byłoby bezcelowe - mogłoby to być zarówno ganianie nas i łapanie
    jako żywności, albo inne równie atrakcyjne gry i zabawy.

    Ale nawet jeśli nie - to przypuszczam, że przy okazji ich ujawnienia
    wyszłoby na światło kilka trudnych (oj bardzo dla niektórych) faktów
    dotyczących naszej przeszłości - a co gorsza - naszych "świętości".
    Gdyby tak okazało się, że Mojżesz nie rozmawiał jednak z Bogiem a pijaną
    ekipą zbuntowanej ekspedycji ufoli - wówczas zachwiałoby to podstawami
    paru cywilizacji. Wyobrażasz sobie - co np. działoby się w takim islamie
    ? Bo "cywilizowana" Europa może jakoś by to przełknęła (choć widzisz
    reakcję kościoła, babć pod krzyżem itp ?).

    To by mogła być niezła zadyma. I jeśli miałbym obstawiać - to to jest
    jedna z przyczyn, dla których ONI czekają z tym lądowaniem w Waszyngtonie...

    Zatem - sprawa nie jest taka gładka i prosta. Ale - oczywiście tak czy
    inaczej, mniejszym lub większym kosztem - jakoś to przejdziemy.
    Bo to nie jest kwestia "czy" tylko "kiedy" :)