    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Date: Mon, 18 Nov 2013 01:11:08 +0100

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:s41usuaumx1d$.mt7utvia3uus.dlg@40tude.net...
    > Sam coś widziałem, może nie tak spektakularnego. W słoneczne letnie
    > popołudnie na niebie jasny, że nie powiem jaskrawo świecący biało punkt.
    > Poruszał się b. wolno, i nie więcej jak kilka st. kątowych przez kilka
    > minut, najpierw poziomo potem pionowo w dół. Potem zgasł. Po kilkunastu
    > minutach pojawił się znowu ale trzeba było już jechać... Nie flara
    > chemiczna, bo te mają nieco rozedrgane światło. To świeciło równo. Okolica
    > wiejska, wolna od jakichkolwiek wojsk i ich działań.

    Ja będąc na bunkrach MRU, zaobserwowałem coś takiego.
    Szła grupa dołem, świeciły latarki, ja byłem ostatni w grupie.
    W pewnej chwili zobaczyłem, że ktoś zostaje za mną z tyłu (cień był bardzo
    wyraźny), odwróciłem się zobaczyć kto, może trzeba w czymś pomóc, ale nie
    zobaczyłem nikogo.
    Korytarz nie miał żakamarków, umożliwiających ukrycie się, a nawet jeśli
    miał, to gdyby nawet ukrywający się poleciał supersprintem, to minęło za
    mało czasu, by zdążył. Poza tym, narobiłby hałasu, a było cicho. Korytasz
    był prosty, więc uciekającego było by widać, a światła mieiśmy wystarczająco
    skuteczne do takich obserwacji.

    Inni mi mówili, że widywali np. zjawiska, że kilkadziesiąt...kilkaset metrów
    dalej, ktoś zapalił papierosa. To również myło miejsce, że nie dało się
    ukryć (chyba nawet te kilkaset metrów była inna grupa, więc chcąc się
    schować, którąś by minął. Nie minął żadnej. Po dojściu do rzeczonego miejsca
    było czuć zapach tego ognia, papieros, czy zapałki, ale osoba zniknęła. Tu
    być może pokręciłem i pomieszałem ze sobą kilka szczegółów, bo kilku ludzi
    mi mówiło, co ich spotkało (to mogło być ponad 20 lat temu, więc skleroza
    czasem dokucza), ale mniej-więcej, taka była wymowa zjawiska.

    Zbadać muszę jeszcze stację metra Plac Wilsona, stojąc przy torze w kierunku
    Kabat, ok. 2 minut przed przyjazdem pociągu, przez kilkanaście sekund
    słyszałem od Młocin szum szybko jadącej kolejki, a jego charakter zupenie
    nie odpowiadał ruchowi pociagów - mniej, niż minutę jest Marymont, szum
    zniknął i już inny zupełnie pojawił się, gdy pociąg wjeżdżał na peron.
    Poziom dźwięku był zbyt stały, aby powstał od ruchu rzeczywistego pociągu.
    Może to wiatr podwiewał w zakamarkach? Dziwne to było, nieco demoniczne...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.