    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    <l6bq0q$jso$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 17 Nov 2013 20:29:43 -0600

    On Mon, 18 Nov 2013 02:19:40 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    .

    >Ale nawet jeśli nie - to przypuszczam, że przy okazji ich ujawnienia
    >wyszłoby na światło kilka trudnych (oj bardzo dla niektórych) faktów
    >dotyczących naszej przeszłości - a co gorsza - naszych "świętości".
    >Gdyby tak okazało się, że Mojżesz nie rozmawiał jednak z Bogiem a pijaną
    >ekipą zbuntowanej ekspedycji ufoli - wówczas zachwiałoby to podstawami
    >paru cywilizacji. Wyobrażasz sobie - co np. działoby się w takim islamie
    >? Bo "cywilizowana" Europa może jakoś by to przełknęła (choć widzisz
    >reakcję kościoła, babć pod krzyżem itp ?).

    Ciekawie piszesz.

    Wlasnie ogaldam (po raz kolejny) program amerykanskiego History
    Channel pod tytulem Ancient Aliens

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Aliens

    W sumie 5 sezonow, po 2 lub 3 dyski w pudelku. Sezon 6 wlasnie idzie.

    na ogol jestem mocno sceptyczny w stosunku do takich rewelacji, ale co
    do niektorych rzeczy ktore pokazuja - szczeka opada. Nie wiadomo co
    powieziec... Sporo jest spekulacji, ale jezeli pokacuja fakty co do
    ktorych nie ma zadnych watpliwosci - na przyklad budowle czy
    znaleziska archeologiczne, to, prawde mowiac, nei wiem co o tym
    sadzic.

    W kazdym razie, watek Mojzesza tez jest :)

    Anyway, wszystkim zainteresowanym, rozneiz scpetykom, polecam jako
    material do myslenia. A jezeli nei chc myslec, to po prostu jako
    rozrywke. Ale z cala pewnoscia nad tym czy owym sie zamysla...

    Oczywiscie, seria jest wysmiewana na lewo i prawo pzrez "prawdziwych"
    naukowcow. Ale dobrze by bylo gdyby nad niektorymi rzeczami prawdziwi
    naukowcy si zastanowili. Dobrze by im to zrobilo. Na przyklad to, w
    jaki sposob 5000 lat B.C. ludzie wycieli 200 tonowy blok z twardego
    granitu z dokaldnoscia milimetrowa i pzreniezli ten blok kilkanascie
    kilometrow, pokonujac gory i wawozy...

    A.L.