  • Data: 2010-04-10 11:57:13
    Temat: Re: UE znowu euro terror
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hpplaj$dn8$...@i...gazeta.pl...

    > drogi abs z bmw też głupieje. Na jakies 50kkm zdarzyło sie moze 2 razy.
    > Wiec jaki problem?

    Taki, ze w tanim skuterze ten tani ABS na 50km (bez jednego "k") glupial na
    kazdej tarce. Mowie serio - sprobuj.

    > Na deszczu nie hamulec stanowi ograniczenie, lecz kierowca który sie boi
    > go dotknąć bo juz widzi uślizg przodu.

    Na deszczu (na gladkiej nawierzchni) z tego co wiem nawet najtansze ABS'y
    nie maja problemow, ale nie mialem okazji jezdzic, wiec sie nie wypowiadam.

    > A na mokrym da sie hamować 3x bardziej niż pozwala psychika- na DR bałem
    > sie hampla dotknąć (na mokrym) mimo ze do uslizgu było duzo, na bmce to
    > był inny świat.

    Jaka to jest ta tania beemka o pojemnosci miedzy 50 a 250ccm? No dobra,
    skoro porownujemy do DR'ki do rozszerzmy ta pojemnosc do 350ccm.

    > To nieprawda - o czym wspomniałem powyżej.

    Ustosunkuj sie do tanich i malych maszyn - bo o takich mowimy, bo o duzych,
    ciezkich, drogich ja juz sie wpypowiedzialem (czyli jestem za).

    --
    pzdr:
    Ivam