  • Data: 2010-04-11 08:38:27
    Temat: Re: UE znowu euro terror
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:hppu3o$q9g$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Chce ktos doplacic to niech doplaca, ale zmuszanie producentow
    > oznacza:
    > - wzrost kosztow produkcji maszyny
    > - wzrost wagi maszyny (mowimy o lekkich i tanich)
    > - wzrost kosztow serwisu maszyny (od czasu do czasu trzeba sprawdzic
    > dodatkowa elektronike)
    > - w tanich maszynach przy awarii abs'u nie bedzie on juz naprawiany
    > (bo koszta beda zbyt wysokie)

    To jest sedno sprawy z mojego punktu widzenia.
    Ja jestem żywotnie zainteresowany wtórnym rynkiem motocyklowym. Już po
    samej podwyżce Yamahy i plotkach [bliskich prawdy] o podwyżce u
    pozostały 3japsów ceny używek w UK wzrosły w ciągu roku o ponad 20%
    Porównuję ten sam model, podobny przebieg itp. Każdy katalizator, abs,
    czujnik bąków itp. podnosi cenę motocykla jako takiego. Więc jestem
    przeciwny _obowiązkowemu_ montowaniu ABSu w motocyklach.
    Poza tym z bardzo znanych plotek to jeszcze słyszałem o planach
    niedopuszczania na rynek europejski motocykla, w którym jest możliwa
    modyfikacja silnika. Wliczając wymianę ECU A to jest tylko kolejny
    krok w stronę "naszego drogiego bezpieczeństwa".
    Za które płaci Pan, Pani, społeczeństwo.
    Argument o niewymiernej cenie każdego uratowanego życia nie trafia do
    mnie. W NFZ-cie np.ta filozofia nie obowiązuje.

    Do Budynia:
    Nie, nie jeździłem motocyklem z ABSem.

    --
    Jasio
    vx etz

    "Krytyk i eunuch z jednej są parafii. Obaj wiedzą jak, żaden nie
    potrafi"
    weFAQ&v=qvj