  • Data: 2013-06-24 13:16:08
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-06-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jasne. A rower w ułamku sekundy przejeżdża przez dwa pasy, żeby zająć
    > strategiczne miejsce na pasie do skrętu w lewo.

    Czesto pisujesz normalnie i z sensem, no ale prosze Cie... Ile rower
    jadacy 10 km/h (ok. 3m/s) a nie rzadko 20 km/h bedzie przejezdzal przez
    dwa pasy? A kierowcy stojacy na swiatlach w ulamku sekund rusza?
    Bo u nas to w 99% ruszaja nie w ulamkach sekund a sekundach. Poza tym
    czy kierowcy samochod na swiatlach sa slepi? Sa wpatrzeni tylko i
    wylacznie w swiatla jakby startowali w wyscigu w F1 po czym strzal
    ze sprzegla i ogien?

    > Jeszcze nie widziałem pedalarza, który spojrzałby drugi raz na światła
    > w trakcie przejazdu przez skrzyżowanie. Żeby nie było - wielu
    > kierowców też nie spogląda :(

    Wez tez pod uwage, ze gro rowerzystow to lokalesi nie rzadko swiatla
    znajacy na pamiec i wiedza, ze zielone ich nie zaskoczy.

    > Ale czego ja wymagam od pedalarstwa? Odrobiny wyobraźni? Chyba
    > naprawdę oszalałem.

    A jakbys Ty jechal na rowerze to ile bys mial wyobrazni? :P Od niedawna
    jezdze na rowerze, od dawna motocyklem i samochodem.
    No i teraz dochodze do wniosku, ze kazdy kierowca chociaz raz przez jeden
    tydzien powinien poruszac sie samochodem/motocyklem i rowerem. Mysle,
    ze dosc szybko skonczylo by sie pieprzenie o bezmyslnych kierowcach
    samochodow co to nie zauwazaja zapierdalajacego motocykla, kierowcow
    samochodow o zapierdalajacych motocyklistach i jadacych miedzy
    samochodami, itd. itp.

    --
    Artur
    ZZR 1200