  • Data: 2010-02-25 22:58:54
    Temat: Re: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gwarancja jest na perforację blachy, nie perforację lakieru!

    ale piszesz bo wiesz czy piszesz bo Ci się wydaje?
    bo ja wiem, że się ludziom takie rzeczy robiło na gwarancji, we Fiacie też
    tak to działa, ojcu sami powiedzieli na przeglądzie, że jest jedno miejsce
    do zrobienia poprawki lakierniczej - na pytanie czy to będzie płatne
    powiedzieli, że przecież jest gwarancja na auto więc idzie w ramach
    gwarancji,
    brat