  • 111. Data: 2014-01-19 12:14:50
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I co - ucza hamowania na lodzie ?
    A gdybyś był ojcem mieszkającym w Anglii, to nie chciałbyś nauczyć
    syna/córki wszystkiego co powinien/powinna wiedzieć o poruszaniu się po
    drodze?

    > A skad ten lod w Anglii ?
    Dać Ci linka do prognozy pogody na wyspach? :)

    > Jesli juz to Szwecja - tam sie jakis doksztalt przewiduje w zimowych
    > warunkach.
    Nie spierajmy się o kraj.
    Tylko w Polsce będzie się narzekać na ilość wypadków śmiertelnych , dalej
    nic konkretnego nie robiąc w sprawie poprawy tego stanu.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 112. Data: 2014-01-19 12:21:55
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Na takiego "hamownika" to jeszcze nie trafilem, a moze nie zwrocilem
    > uwagi.

    To są wybitne jednostki :-) ale jedzie się za nimi ...owo

  • 113. Data: 2014-01-19 12:23:28
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > naprawdę? wskaż mi to obrażanie. z datą i godziną

    Nie mam zamiaru powtórnie przekopywać się przez Twoje niekulturalne posty.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 114. Data: 2014-01-19 12:24:50
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > czyli według Ciebie silnik nieskończenie szybko wkręcający się na obroty
    > ma największą siłę hamowania? Brawo.

    Dokształć się, z litości podam Ci nawet pierwszy z brzegu link: http://
    en.wikipedia.org/wiki/Flywheel

    PS Ty w ogóle na czymś się znasz? Pisać po polsku też nie umiesz. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 115. Data: 2014-01-19 12:26:35
    Od: tá´Ź

    Artur Miller wrote:

    > jak Cie wiatr z drogi zdmuchuje, to żaden ABS już nie pomoże... czekać i
    > prosić o małe straty...

    Skup się. To był przykład mówiący o tym, jak niewiele potrzeba, żeby
    wpaść w poślizg na lodzie. Nie wierzysz, to znajdź sobie duży, oblodzony
    plac, rozpędź się do ~40 km/h, zacznij skręcać i puść gaz[1].

    [1] Uwaga! Nie rób tego na końcu placu, musisz mieć sporo miejsca przed
    sobą.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 116. Data: 2014-01-19 12:27:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-19, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Masz dobry lub młody pojazd.

    A jakie to super hiper czynnosci serwisowe trzeba wykonywac zeby to ABS
    dzialal?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 117. Data: 2014-01-19 12:32:17
    Od: tá´Ź

    AZ wrote:

    > Ale czemu ma Ci silnik stanac przy hamowaniu silnikiem? Nie wiem skad Ci
    > to do glowy przyszlo.

    Żeby zablokował koła, a w jakim celu chcesz całkowicie blokować koła
    silnikiem, to już Twoja sprawa.

    > No to co robisz jadac po takim sliskim? Kazde zdjecie nogi z gazu
    > poprzedzasz wcisnieciem sprzegla?

    Nie hamuję silnikiem, w każdym razie nie mocno i na pewno nie na łuku.

    > Nie mam ani tego ani tego wiec nie wiem, a jezdzac cudzymi samochodami
    > jeszcze nigdy mi sie ABS nie wlaczyl :-)

    Tego, że ESP się włącza można czasem nie zauważyć.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 118. Data: 2014-01-19 12:32:58
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Ale mam wrażenie, że ABS się czasami włącza na takie małe poślizgi,
    > gdzie normalnie nawet by się tego nie poczuło, hamując samochodem bez
    > ABS.

    Zależy od auta i od stanu układu hamulcowego -- jak hamulce nierówno
    biorą, to ABS się włącza przedwcześnie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 119. Data: 2014-01-19 12:34:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-19 12:27, Użytkownik AZ napisał:

    > A jakie to super hiper czynnosci serwisowe trzeba wykonywac zeby to ABS
    > dzialal?

    Nie masz mechanika ? to poszukaj, ja nim nie jestem.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2014-01-19 12:35:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-19 10:57, Użytkownik NetiaAbonent napisał:

    > A czemu miałby nie działać ?

    Bo stare mechanizmy są teoretycznie bardziej awaryjne od nowych.