  • Data: 2014-01-19 16:00:18
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    Sunday, January 19, 2014, 2:56:33 PM, you wrote:

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ze jestes w stanie znalezc straznika/policjanta
    > w poblizu :-)

    Zwróć uwagę, że zgłoszenie policjantowi/strasznikowi podałem jako
    ostatnią opcję. I - tak - w Opolu patrole w mieście spotyka się dość
    często.
    Piesi na tym moście dostają dość często reprymendy od
    policji/straszników: http://goo.gl/maps/HjtKY

    > Zawsze czy tylko w przypadku gdy on Ci utrudnia spokojne go wyprzedzenie?

    Zazwyczaj ścieżki obok jezdni są tam, gdzie trudno się wyprzedza
    pedalarza. W Opolu na przykład namolnie pedalarze jeżdżą jezdnią na
    dwóch bardzo wąskich mostach:
    http://goo.gl/maps/JqbbS
    http://goo.gl/maps/vxNbp
    Szczególnie na pierwszym pedalarz jest nie do wyprzedzenia.

    > Nigdy nie zlamales zadnego przepisu? Moze zacznij tez utrudniac tym co
    > przekraczaja predkosc? Badz konsekwentny.

    Ale dlaczego mam utrudniać tym, co przekraczają prędkość? Oni mi nie
    utrudniają ruchu. Wyprzedził, pojechał i tyle. Natomiast jak mi się
    jakiś idiota wlecze 30/50 i utrudnia mi jazdę, to zgłaszam.

    --
    Best regards,
    RoMan