eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Artur Miller <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Sat, 18 Jan 2014 22:21:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <1390080081.4175.22.camel@misiak>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
    <52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl>
    <52dab7b8$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-145-13.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1390079829 19708 109.243.145.13 (18 Jan 2014 21:17:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jan 2014 21:17:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <52dab7b8$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Mailer: Evolution 3.4.4-3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519929
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 2014-01-18 at 17:19 +0000, t? wrote:
    > AZ wrote:
    >
    > > A czemu ma silnik stanac? Bo czegos tutaj nie rozumiem?
    >
    > Żeby zablokował koła, jak nie stanie, to nie zablokuje.
    >
    > > Oczywiscie tu caly czas jest mowa o hamowaniu zdjeciem nogi z gazu i
    > > ewentualna dalsza redukcja biegow a nie ostrym zbiciem na 2 bieg przy 60
    > > km/h i strzal ze sprzegla...
    >
    > No i? Na bardzo śliskim wystarczy niewielka nierówność czy podmuch
    > wiatru, żeby auto wpadło w poślizg, a co tu w ogóle mówić o jakimkolwiek
    > hamowaniu.
    >
    > Po jaką cholerę używać na śliskim do hamowania czegoś, co w praktyce
    > eliminuje funkcje ABS i ESP?
    >

    jak Cie wiatr z drogi zdmuchuje, to żaden ABS już nie pomoże... czekać i
    prosić o małe straty...

    @

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: