  • Data: 2014-01-18 22:23:36
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA2B97D6006FACbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Niestety częsty przykład braku umiejetnosci.
    > Szczególnie widac to jak są gorki - gdzie gośc mruga albo wrecz trzma noge
    > na hamulcu prawie cały czas a ja nie dotykam hamulca w ogole i spokojnie
    > sobie zjezdzam z górki.
    > Co zrobisz...

    A nie... to jazda w górach z górki na hamulcach to co innego...
    Niektórych przerasta kwestia zjazdu z górki na 3 czy 2 biegu.
    Boja się hałasu silnika czy co...
    Ale przedpiśca mówił chyba o hamujących (pulsujących hamulcem)
    na prostej, równej drodze, gdzieś między miastami...
    Ja jechałem za kimś takim autostradą z Krakowa do Katowic
    (jechaliśmy za szefem autem, nie chcieliśmy go zgubić) i jak był
    jakikolwiek znak przy drodze to gościu nogę kładł na hamulcu
    i świecił stopami. Też dziwiliśmy się że tak szef jeździ :-)
    Ale nie konfrontowaliśmy bo kłopoty z szefem niepotrzebne są :-)