  • Data: 2009-12-16 14:17:32
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces quent <x...@x...com> zwrócił błąd:

    > Pewien to nawet Ty nie mozesz byc.
    > Proporcje w kazdym razie byly inne.

    Nie pamiętam jak było wtedy, ale teraz na pewno dla większości jest to
    bełkot, przynajmniej we wspomnianym US&A. Parę lat temu nie był,
    wierzyli, teraz już wiedzą że to taka forma poprawności politycznej -
    czyli tak robić trzeba, i jeszcze udawać że się w to wierzy. Nie
    spotkałem żadnego który by uważał że prawdziwe bezpieczeństwo im grozi,
    wszyscy to odbierali jako konieczną pozę, jak uśmiechanie się do siebie
    i mówienie o pogodzie. Wytresowali się.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8