  • Data: 2009-12-16 20:17:13
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > Chciałem popstrykać kretyńskie winiety banków - tamtejsze hasełka
    > naciągające frajerów są tak głupie, że aż fajne. Ale pasuję. Zamkną
    > mnie, a potem znajdą pięć aparatów.

    Taaaaa ... a teraz wyobraź sobie, że bank, który wczoraj fotografowałeś,
    dziś został obrabowany. Przeglądają monitoring i co widzą? Dziwnego
    osobnika :-) Wszyscy byśmy zobaczyli Twoją fizjonomię w TV, jako
    poszukiwanego. Dużo nie trzeba, żeby się dorobić wizyty antyterorystów o
    poranku.
    Czytałem o domach zamożnych ludzi, które nie posiadają numerów na
    elewacji, bo właściciele się boją. To utrudnia pracę pogotowia, wkurza
    kurierów, listonoszy a czy zabezpiecza przed napadem? Ciekawe jakby
    zareagowali, gdybyś chciał taką rezydencję sfotografować?
    Maciek