-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 09 Oct 2010 21:48:14 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
References: <i8nkms$fao$1@news.net.icm.edu.pl>
<7...@n...onet.pl>
<4cb06176$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3MybpG$Ix5@mike.oldfield.org.pl>
In-Reply-To: <c1.01.3MybpG$Ix5@mike.oldfield.org.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <4cb0c6fb$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.26.12
X-Trace: 1286653691 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22795 83.23.26.12:25784
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 1843
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316699
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-09 20:33, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Sat, 09 Oct 2010 14:35:05 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
>> tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
>> ekonomicznym.
>> Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
>
> Było. Silnika. Fiat 125 miał silnik DOHC. Ale dla nas był za nowoczesny.
Albo po prostu za mocny.
Nie potrafiąc zapewnić odpowiedniej jakości w dziedzinie hamulców,
zawieszenia, przeniesienia napędu czy nawet samej niezawodności silnika
lepiej było zrobić jednostkę słabą żeby na reszcie podzespołów zyskać
jakiś zapas wytrzymałości.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.10 22:08 Tomasz Pyra
- 09.10.10 22:15 Alex81
- 09.10.10 22:12 MadMan
- 09.10.10 22:20 Alex81
- 09.10.10 22:20 Adam Płaszczyca
- 09.10.10 22:53 pitpull
- 09.10.10 23:03 jerzu
- 09.10.10 23:30 Adam Płaszczyca
- 10.10.10 08:03 Alex81
- 10.10.10 18:26 Artur Maśląg
- 10.10.10 18:55 Artur Maśląg
- 10.10.10 19:20 kogutek
- 11.10.10 09:23 Jakub Witkowski
- 11.10.10 21:36 pitpull
- 11.10.10 21:51 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=