eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/PolonezRe: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 09 Oct 2010 21:48:14 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    References: <i8nkms$fao$1@news.net.icm.edu.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <4cb06176$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3MybpG$Ix5@mike.oldfield.org.pl>
    In-Reply-To: <c1.01.3MybpG$Ix5@mike.oldfield.org.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <4cb0c6fb$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.26.12
    X-Trace: 1286653691 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22795 83.23.26.12:25784
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 1843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316699
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-09 20:33, Adam Płaszczyca pisze:
    > Dnia Sat, 09 Oct 2010 14:35:05 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
    >> tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
    >> ekonomicznym.
    >> Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
    >
    > Było. Silnika. Fiat 125 miał silnik DOHC. Ale dla nas był za nowoczesny.

    Albo po prostu za mocny.

    Nie potrafiąc zapewnić odpowiedniej jakości w dziedzinie hamulców,
    zawieszenia, przeniesienia napędu czy nawet samej niezawodności silnika
    lepiej było zrobić jednostkę słabą żeby na reszcie podzespołów zyskać
    jakiś zapas wytrzymałości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: