    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Date: Mon, 9 Oct 2023 15:22:40 +0200

    On 09/10/2023 12:45, io wrote:
    > Kołku, gadam Ci, że ten sterownik zbędny jest. Co za różnica za ile go
    > kupiłeś i co tam uważasz na temat instalacji przez kogoś innego.

    Różnia polega na tym, że HA może Ci działać stabilnie, tak jak działa
    dziesiętkom tysięcy ludzi. Skoro Ci nie działa stabilnie to coś robisz
    źle. Zostało Ci wyjaśnione, co robisz źle. Zainstalowałeś go na
    niewspieranym i muzealnym hardware.

    Najwyraźniej masz problem z zaakceptowaniem, że to Ty jesteś pomiędzy
    tym monitorem a krzesłem, a nie reszta świata, której działa bez
    problemów przez całe lata.

    Gdybyś, jak ostatni kołek, nie zrzucił winy na "aktualizacje HA" to nikt
    by się nie odezwał. Mogłeś najzwyczajniej powiedzieć "nie chcę HA" i
    już. Ale zrzuciłeś na niego winę w idiotyczny sposób. Nie dziw się, że
    ktoś reaguje na tego typu kłamstwa i manipulacje wyjaśniajac, gdzie
    popełniasz błąd. HA nie psuje się od aktualizacji w sposób opisany w
    jakikolwiek sposób uzasadniajacy tezę, że to wina jego jakości.

    To że Ci się HA nie podoba nie jest problemem i nikomu nic do tego.
    Problemem są brednie o stabilności HA na podstawie kretyńskiego
    eksperymentu, które ktoś może przeczytać i na podstawie tego wyrabiać
    sobie jakieś opinie. Dlatego typu kretynizmów nie wolno zostawiać samym
    sobie i dlatego dostałeś wyczerpującą odpowiedź pokazującą nie tylko co
    robisz źle, ale że możesz zrobić lepiej za 1/12 sugerowanej ceny,
    włącznie z poświęceniem czyjegoś czasu aby nie tylko to powiedziec, ale
    i upewnić się w 100%, że tak to działa aby nie była to tylko pusta
    opinia. Nie dla Ciebie ta praca. Dla innych, którzy przez przypadek
    Twoje brednie o niestabilności HA przeczytają. Ty i tak go nie użyjesz
    bo Twoje stanowisko jest pusta ideologią, ale można jeszcze uratować
    innych przed bazowaniem swoich opini na kretyńskich eksperymentach.