eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić › Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
  • Data: 2016-11-30 22:32:37
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Nov 2016 15:27:22 +0100, Trybun napisał(a):

    > A daj już spokój z takimi spekulacjami. Kto pędzi na złamanie karku na
    > śliskiej drodze, do tego stopnia że wylatuje z trasy, a poza tym czy tu
    > rodzaj opon w czymś może pomóc?

    No tu masz takiego asa.
    https://www.youtube.com/watch?v=sgRTFa4OOhI

    Najprawdopodobniej właśnie na letnich oponach - póki jechał po czarnym to
    wszystko było spoko, jak tylko opona zobaczyła śnieg to się okazało że
    pozostał ruch jednostajny prostoliniowy.
    Gdyby miał zimówki to jestem przekonany że by wydało.

    A nie powiesz że jakoś szczególnie pędził, natomiast oczywiście
    "niedostosowanie prędkości", bo w tych warunkach i na tych opnach należało
    jechać 7km/h zamiast pędzić 20km/h.

    Świadomie nikt zakrętu nie przepałowuje, to zawsze jest po prostu błąd.