  • Data: 2016-11-30 11:36:14
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie
    Od: "Tomalkole" <l...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:o1jdg9$u74$1@node2.news.atman.pl...

    > Dokładnie tak kiedyś myślałem, dopóki mi tył nie wyprzedził przodu. Wtedy
    > zmieniłem zdanie i zakładam zawsze lepsze na tył (FWD).

    Przy FWD, żeby tył nie wyprzedził przód, to im ostrzejszy skręt tym wolniej
    należy go pokonywać uzależniając to od stanu nawierzchni.
    Gdy ktoś gwałtownie skręca przy większej prędkości
    to zawsze ryzykuje piruet.
    Ja nie chciałbym, aby przód jechał w przypadkową stronę,
    dlatego lepsze opony zakładam na przód. Wtedy mam jeszcze
    ewentualną możliwość korekty kierownicą.