  • Data: 2021-02-14 02:19:43
    Temat: Re: Twizy nie odpaliło
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2021 o 14:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    > IMO wazne. 2 lata - gowno, 3 lata - g*, 5 lat ... hm,
    > 7 lat ... no niech bedzie ze dobrej jakosci :-)

    > No to powinni wsadzic lepszy, zeby wytrzymal odpowiednio dlugo :-)

    W jakim samochodzie miałeś aku działający dłużej niż 5lat?

    > Zdecydowanie, ale 7V ... swiadczy o calkowitym rozladowaniu.
    > Twizzy sie nie wylaczyl i rozladowal, czy aku jakos dziwnie padl ...

    Podejrzewam aku, ale jeszcze do niego nie dotarłem i nie wiem np jak
    wygląda. Te aku pęcznieją i przestają działać. W drugim Twizy też był
    wymieniany. Też po wielu latach. Ciągle nie rozumiem czemu sugerujesz że
    dziwnie padł jak może tak dokładnie padają te konkretne typy akumulatorów.

    > Ale akcja sie powtarza, czy na razie nie ?
    > Moze jednak aku dobry ?

    Na razie to stoi bo nie ma nałożonych zimowych kapci a i kursy miałem
    wymagające większej bryki. Nie sprawdzałem, może już nie da się go
    normalnie odpalić. A może tylko zawsze jak zimno jest a potem
    przechodzi. Dopiero raz tak zimno było.