  • Data: 2021-02-11 14:41:56
    Temat: Re: Twizy nie odpaliło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08.02.2021 o 14:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    [...]

    >No dłużej, ale czy to ważne ile dokładnie?

    IMO wazne. 2 lata - gowno, 3 lata - g*, 5 lat ... hm,
    7 lat ... no niech bedzie ze dobrej jakosci :-)

    >To nie jest typowy akumulator i nie musi podlegać dokładnie takim
    >samym prawidłom jak typowe.

    No to powinni wsadzic lepszy, zeby wytrzymal odpowiednio dlugo :-)

    >Nie wiem czego dokładnie nie zdołał włączyć, ale 7V to trochę mało,
    >więc MZ miał prawo nie zdołać.

    Zdecydowanie, ale 7V ... swiadczy o calkowitym rozladowaniu.
    Twizzy sie nie wylaczyl i rozladowal, czy aku jakos dziwnie padl ...

    >Taki prostopadłościenny :-) 350zł :-) Trzeba jeszcze jakoś zdjąć
    >elementy karoserii by go zmienić. Na razie odpaliłem podając napięcie
    >gniazdem zapalniczki. Potem już jest zasilany z trakcyjnego. Ale nie
    >mam zamiaru ciągle wozić drugi akumulator by odpalić :-)

    Ale akcja sie powtarza, czy na razie nie ?
    Moze jednak aku dobry ?

    J.