  • 11. Data: 2011-05-16 13:41:02
    Temat: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    juz wiadomo dlaczego mi sie zakres lapania turbo przesunal....
    patrz post w odpowiedzi na lewisa

  • 12. Data: 2011-05-16 14:17:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 16 Maj, 13:40, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > odwrocic moja uwage bo zostalo to przykrecone tylko palkcami i to tez nie do
    > konca...
    > stan obecny to rura dyndająca sobie na jednej srubie. cale cisnienie
    > spieprzalo bokiem dlatego sie zawor nie otwieral. zastanawia mnie tylko
    > dlaczego czujka w silniku pokazywala 1,7 bara skoro niewiele tego powietrza
    > bylo wpychane? rozumiem jeszcze zeby 1,1 czy 1... ale skoro dmuchalo tak ze
    > czujka pokazywala 1700mbar to czemu zawor sie nie zamykal?... zagadka.
    > jak wroce na dluzej do domu to skrece to do kupy i zobacze to "to to".

    a nie 700mbar + 1000 atmosferycznego ?? :P

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-05-16 19:10:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a nie 700mbar + 1000 atmosferycznego ?? :P

    nie wyem czy on dodaje czy mierzy bezwzglednie. odczytywalem z ecu

  • 14. Data: 2011-05-16 19:39:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 19:10, Michał Gut pisze:
    > a nie 700mbar + 1000 atmosferycznego ?? :P
    >

    > nie wyem czy on dodaje czy mierzy bezwzglednie. odczytywalem z ecu

    To zapewne masz boost plus atmosferyczne ;)
    1.7bara Boost to już gruuubo.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-05-16 20:58:38
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-16 19:39, Lewis pisze:

    > To zapewne masz boost plus atmosferyczne ;)
    > 1.7bara Boost to już gruuubo.

    Przy 1,7 bara miałby już na 1500% "notlauf" z powodu przeładowania ;)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-05-16 21:02:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 20:58, Czarek Daniluk pisze:

    > Przy 1,7 bara miałby już na 1500% "notlauf" z powodu przeładowania ;)
    >
    > Pozdrawiam !

    Oj tam ja mam 1.5bara i nie ma problemów ;) przy 1.7bara też by latał ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-05-16 21:55:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    skrecilem i niespodzianka... i sam juz nie wiem co o tym myslec.

    po skreceniu zrobilem mu pomiary na jalowym i przy palowaniu.

    ....czujka doladowania w skrajnym momencie pokazala niecale 2,4 bara (czujka
    pokazuje bezwzgledne cisnienie - na jalowych obrotach pokazuje lekkie
    podcisnienie wzgledem atm).
    i teraz zglupialem bo dalbym sobie jaja uciac ze turbo mialo wczesniej 1,3
    1,35 bara bezwzglednie.
    natomiast teraz ma takiego kopa ze beret musialem lapac;)

    pytanie bo zglupialem... mam przeladowane turbo czy wczesniej mialem
    spieprzone?
    ecu nie pokazuje nic ze za duze cisnienie...

    :)

  • 18. Data: 2011-05-16 22:15:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-16 21:02, Lewis pisze:

    > Oj tam ja mam 1.5bara i nie ma problemów ;) przy 1.7bara też by latał ;)

    Ale masz raczej dłubnięty soft ;P i przestawiony limit :)

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2011-05-17 00:13:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 21:55, Michał Gut pisze:
> [...]
    > spieprzone?
    > ecu nie pokazuje nic ze za duze cisnienie...

    Gdyby miało 2.4bara ponad atmosferyczne nie wytrzymałyby przewody do IC,
    któryś zaraz by się urwał. Nie wiem jak tam jest w punto ale większość
    sterowników pokazuje ciśnienie w kolektorze a więc atm plus to co
    nadmucha turbo więc z tego co mówisz pasowałoby niecałe 2400 minus 1025
    to masz 1.37...
    Może w końcu zaczął jechać tak jak powinien ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 20. Data: 2011-05-17 00:16:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 22:15, Czarek Daniluk pisze:

    > Ale masz raczej dłubnięty soft ;P i przestawiony limit :)
    >
    > Pozdrawiam !

    Oj tam oj tam ;P
    Swoją drogą bez przestawiania limitu a tylko zdejmując przewód od
    sterowania turbiną chodzi do 1.2-1.3 bez żadnego CEL

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis