  • 1. Data: 2011-05-16 11:33:48
    Temat: Odp: Re: Radio w Dacii Duster
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Kolega kupuje Dustera i zwróciłem mu uwagę, na to, że radio mono. W salonie spytał
    się o to, mówili że rzeczywiście jest mono, ale bardzo zalecali, bo wbudowane, ze
    sterowaniem w kierownicy itd. Kumpel był twardy :) i zamówił bez radia. Po podpisaniu
    umowy sprzedawca zaproponował mu, że mają w salonie radia samochodowe, z CD, mp3, usb
    i innymi bajerami w cenie 700zł z montażem i jakby reflektował mogą mu zamontować :)
    Cena wbudowanego mono coś koło 1000 :)

    Jarecki

  • 2. Data: 2011-05-16 13:13:13
    Temat: Re: Re: Radio w Dacii Duster
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
[...]

    Za 700zł to można kupić naprawdę super radio, a z bajerami jak CD, mp3 i USB
    to ze 2 lata temu kupiłem nowego clariona za jakieś 380zł, dziś pewnie za
    300 by podobny sprzęt dostał, a nawet jakby nie chciało się samemu montować
    to pewnie zrobią to za 50zł w pierwszym lepszym serwisie od car audio.
    Dziwię się, że są jeszcze ludzie kupujący radio do samochodu w salonie,
    przepłacając za to co najmniej 3 krotnie i dostając jakiś noname produkt nie
    nadający się nigdzie do serwisu poza ASO.

  • 3. Data: 2011-05-16 13:16:18
    Temat: Re: Radio w Dacii Duster
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 13:13, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    > 1000 :)
    >
    > Jarecki
    >
    > Za 700z? to mo?na kupi? naprawd? super radio, a z bajerami jak CD, mp3 i USB
    > to ze 2 lata temu kupi?em nowego clariona za jakie? 380z?, dzi? pewnie za
    > 300 by podobny sprz?t dosta?, a nawet jakby nie chcia?o si? samemu montowa?
    > to pewnie zrobi? to za 50z? w pierwszym lepszym serwisie od car audio.
    > Dziwi? si?, ?e s? jeszcze ludzie kupuj?cy radio do samochodu w salonie,
    > przep?acaj?c za to co najmniej 3 krotnie i dostaj?c jaki? noname produkt nie
    > nadaj?cy si? nigdzie do serwisu poza ASO.

    Jeżeli do tego radia dorzucają moduł obsługujący sterowanie z kierownicy
    to już nie jest takie głupie... A swoją drogą owszem jakieś akcesoryjne
    radio w salonie to pomyłka. ;)
    Ja zostaję przy moim seryjnym radiu bo moduł który obsłuży sterowanie z
    kierownicy kosztuje tyle co dobre radio.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-05-16 13:22:53
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Vlad The Ripper"

    > Dziwię się, że są jeszcze ludzie kupujący radio do samochodu w
    > salonie, przepłacając za to co najmniej 3 krotnie i dostając jakiś
    > noname produkt nie nadający się nigdzie do serwisu poza ASO.

    To radyjko produkuje Blaupunkt i szczerze wątpię, czy poza nazwą MONO ma
    z mono coś wspólnego.

  • 5. Data: 2011-05-16 13:30:17
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:iqr0sl$ous$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziwię się, że są jeszcze ludzie kupujący radio do samochodu w salonie,

    Gwarancja.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-05-16 17:09:10
    Od: Olo <a...@d...pl>

> [...]

    > przepłacając za to co najmniej 3 krotnie i dostając jakiś noname produkt nie
    > nadający się nigdzie do serwisu poza ASO.

    święta racja, ja zawsze fabryczne radia wywalam i wstawiam normalny
    sprzęt...

  • 7. Data: 2011-05-16 17:59:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-16 17:09, Olo pisze:

    > święta racja, ja zawsze fabryczne radia wywalam i wstawiam normalny
    > sprzęt...

    I adapter do sterowania z kierownicy też wstawiasz?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-05-16 19:34:39
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    > To radyjko produkuje Blaupunkt i szczerze wątpię, czy poza nazwą MONO ma
    > z mono coś wspólnego.

    Nie widziałem tego na oczy ale wydaje mi się, że jest normalne stereo a to
    "mono" wzięło się z bezmyślnego tłumaczenia rozmiaru radia:
    pojedyńczy (mono) DIN.

  • 9. Data: 2011-05-17 17:53:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 May 2011 17:59:28 +0200, w <iqrhkt$ufb$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> napisał(-a):

    > I adapter do sterowania z kierownicy też wstawiasz?

    Widziałem instrukcje paru radyjek i tam było na kostce sterowanie z kierownicy.
    Nie wiem jak z funkcjami takiego rozwiązania, ale sterowanie głośnością było na
    pewno.

    Widać musi być jednak jakiś standard.

  • 10. Data: 2011-05-18 22:40:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 May 2011 17:34:39 +0000 (UTC), " Wmak"
    <w...@g...pl> wrote:

    >Nie widziałem tego na oczy ale wydaje mi się, że jest normalne stereo a to
    >"mono" wzięło się z bezmyślnego tłumaczenia rozmiaru radia:
    >pojedyńczy (mono) DIN.

    To samo jest w Fiacie. W Ducato w opcjach też jest radio nazwane
    "mono", ale jest ono jak najbardziej stereofoniczne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280