eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego › Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
    feed-fusi2.netcologne.de!feeder.erje.net!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.ca
    mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
    g.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news-o
    ut.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!l30g2000vbn.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Date: Mon, 16 May 2011 05:17:35 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <a...@l...googlegroups.com>
    References: <iqqr0p$bgo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iqqrds$jfa$1@news.onet.pl>
    <iqqs60$c5d$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iqqudm$dr$1@news.onet.pl>
    <iqr2fh$fhl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1305548256 16557 127.0.0.1 (16 May 2011 12:17:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 12:17:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l30g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
    posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0) Gecko/20100101
    Firefox/4.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368605
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Maj, 13:40, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > problem sie chyba rozwiazal... wlasnie znalazlem przypadkiem gapiac sie na
    > turbo. wrocilem od klienta, podlazlem do samochodu, zlapalem za wezuk
    > podcisnienia, macam...macam... caly i siedzi rowno.... potracilem reka rure
    > turbo-intercooler....
    >
    > otoz ze zmeczenia montujac turbine, zalozylem sobie srubki zeby sie tylko
    > waz trzymal bo mialem potem siegnac po imbusa i dokrecic. cos musialo
    > odwrocic moja uwage bo zostalo to przykrecone tylko palkcami i to tez nie do
    > konca...
    > stan obecny to rura dyndająca sobie na jednej srubie. cale cisnienie
    > spieprzalo bokiem dlatego sie zawor nie otwieral. zastanawia mnie tylko
    > dlaczego czujka w silniku pokazywala 1,7 bara skoro niewiele tego powietrza
    > bylo wpychane? rozumiem jeszcze zeby 1,1 czy 1... ale skoro dmuchalo tak ze
    > czujka pokazywala 1700mbar to czemu zawor sie nie zamykal?... zagadka.
    > jak wroce na dluzej do domu to skrece to do kupy i zobacze to "to to".
    >
    > echhhh.................

    a nie 700mbar + 1000 atmosferycznego ?? :P

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: