eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowegoRe: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Date: Mon, 16 May 2011 12:31:17 +0200

    W dniu 2011-05-16 11:53, Michał Gut pisze:
    > Punto 1.3 multijet modelu turbiny nie pomnę ale byly tam 2 wersje. jedna
    > ze zmienna geometrią a druga zwykla. ja mam ta zwykla.
    > tak wiec jest tam jeden zawor tylko.przewodow podcisnienia nie ruszalem,
    > cięgna również.
    > demontowalem turbo zeby wymienic kata, zawiozlem je tez do jednego
    > zakladu zeby wykrecili mi z niej zerwaną śrubę (w wypadku ze stycznia o
    > ilepamietasz). zlozylem do kupy i turbina zachowuje sie dziwnie. wkreca
    > sie na za wysokie obroty (inny dzwiek) i daje za duze cisnienie pod
    > obciazeniem. dodatkowo nie jest za kazdym razem takie samo
> [...]

    Czyli dobrze założyłem że chodziło Ci o WG. Jeżeli podciśnień faktycznie
    nie ruszałeś i są podłączone poprawnie do turbiny pozostaje tylko
    sterowanie WG. Powinien on dać się normalnie ręką popchnąć (z lekką siłą
    ale bez poważnych oporów), wyczyść go dobrze, rozruszaj. Wygląda jakby
    był zabrudzony, przytarty i reagował losowo.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis