-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "CeSaR" <a...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo disiel a spalanie
Date: Wed, 9 Feb 2011 15:01:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Message-ID: <iiu6ik$jg4$1@news.onet.pl>
References: <iitvqq$b8u$1@inews.gazeta.pl>
<4d528358$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iiu05a$b8u$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.187.0.88
X-Trace: news.onet.pl 1297259924 19972 195.187.0.88 (9 Feb 2011 13:58:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Feb 2011 13:58:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349149
[ ukryj nagłówki ]> Chyba sie zakrecilem...
> Przeciez skads musza byc brane spaliny wiec gdy turbina sie zalacza to
> pewnie tylko mniej paliwa potrzebuje bo turbina podaje mieszanke do
> spalenia...
Spoko. Wszystko jest tak jak opisałeś. Turbina bierze spaliny i znów je
spala i znów bierze spaliny (ale już czystsze) i znów spala itd.
Jak już spaliny są krystalicznie czyste to wtedy na chwilkę turbina się
wyłącza, bierze paliffko i całość zaczyna się od nowa.
Z tego powodu silnik turbodiesla jest oszczędny bo pobiera paliwo tylko co
jakiś czas. I idealnie nadaje się do miasta gdzie spalin w samym powietrzu
jest tyle, że można jeździć i jeździć.
C
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 15:04 omega_fan
- 09.02.11 15:09 J.F.
- 09.02.11 15:18 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 09.02.11 15:46 Michał Gut
- 09.02.11 16:26 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 16:40 Bugatti
- 09.02.11 16:59 yabba
- 09.02.11 17:03 J.F.
- 09.02.11 17:13 yabba
- 09.02.11 17:42 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 18:13 Kamil
- 09.02.11 18:15 J.F.
- 09.02.11 18:23 J.F.
- 09.02.11 19:08 Massai
- 09.02.11 20:06 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=