  • 11. Data: 2009-05-31 09:25:31
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    fv wrote:

    > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    > jest bezużyteczny... ;-)

    A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi
    turystykami...
    K.14.

  • 12. Data: 2009-05-31 09:30:47
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <n...@s...com> wrote in message

    > Czy Ty aby nie pisales tego samego w stosunku do gees pincet ?

    ??? Chyba mnie z kims mylisz, albo bylem pijany, albo mialem zacmienie
    umyslu, albo nie wiedzialem co to gs pincet, albo myslalem o cebe
    pincetczarnejzaustrii, albo sam juz nie wiem ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2009-05-31 17:13:31
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 30 Maj, 21:40, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
    > Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km
    > nie problem...
    A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)

    R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
    "wkoło komina" hornetem ;]
    w sumie każdy miał coś fajnego.

  • 14. Data: 2009-05-31 17:55:06
    Od: a...@g...com

    On 31 Maj, 19:13, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
    > "wkoło komina" hornetem ;]
    > w sumie każdy miał coś fajnego.
    Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
    odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
    sobie na tym traski 500km :-)
    No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
    wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
    czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

    --
    Artur

  • 15. Data: 2009-05-31 18:18:04
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
    >odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
    >sobie na tym traski 500km :-)

    ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
    się i jest git.

    >No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
    >wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
    >czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

    też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre
    moto i tyle.
    A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę
    po drodze.
    Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?

  • 16. Data: 2009-05-31 19:02:14
    Od: a...@g...com

    On 31 Maj, 20:18, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
    > się i jest git.

    "Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
    jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
    troche nadinterpretowuje :-)

> [...]
    > po drodze.
    > Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?
    Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
    motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-05-31 19:22:11
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-05-31 11:25, kocyk napisał (a)::

    > A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi
    > turystykami...
    Znaczy nigdzie nie byłeś.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 18. Data: 2009-05-31 21:19:41
    Od: fv <f...@c...com>

    kakmar pisze:
    > 1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    pewno nie.

    > 2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

    Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

    > 4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
    > do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

    Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

    > No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
    > nada.

    Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania..

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2009-05-31 21:59:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    fv pisze:

    > To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    > z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    > pewno nie.

    Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
    to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
    nienajgrubszy pasazer.

    > Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

    A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
    nic nie znaczy.

    > Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

    Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 20. Data: 2009-05-31 22:38:26
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
    >jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
    >troche nadinterpretowuje :-)

    chyba tak, ale gdybym nie miał radochy z jazdy na GSie to bym go zmienił
    prędziej, a że lubie to moto, decyduje się na nim jezdzić. Ty tez z jakiegoś
    powodu masz taki a nie inny motocykl. Prosta sprawa.

    >Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
    >motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

    Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
    bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
    jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]