-
11. Data: 2009-05-31 09:25:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: kocyk <k...@Z...pl>
fv wrote:
> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
> czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
> jest bezużyteczny... ;-)
A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi
turystykami...
K.14.
-
12. Data: 2009-05-31 09:30:47
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "Ivam" <f...@-...fm>
<n...@s...com> wrote in message
news:1pf4251ta5imdrmo4t6o3ie5s1m1vd748l@4ax.com...
> On Sat, 30 May 2009 22:11:27 +0200, "Ivam"
> <f...@-...fm> wrote:
>
>>Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna
>>uzyskac
>>ciekawe rezultaty.
>
> Czy Ty aby nie pisales tego samego w stosunku do gees pincet ?
??? Chyba mnie z kims mylisz, albo bylem pijany, albo mialem zacmienie
umyslu, albo nie wiedzialem co to gs pincet, albo myslalem o cebe
pincetczarnejzaustrii, albo sam juz nie wiem ;)
--
pzdr:
Ivam
-
13. Data: 2009-05-31 17:13:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "metalbeast" <p...@-...pl>
Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:13e98bd5-4264-4c9e-9b4e-e82422477aef@k8g2000yqn
.googlegroups.com...
On 30 Maj, 21:40, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
>
> sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
> Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km
> to
> nie problem...
A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)
R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
"wkoło komina" hornetem ;]
w sumie każdy miał coś fajnego.
-
14. Data: 2009-05-31 17:55:06
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: a...@g...com
On 31 Maj, 19:13, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
>
> R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
> "wkoło komina" hornetem ;]
> w sumie każdy miał coś fajnego.
Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
sobie na tym traski 500km :-)
No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.
--
Artur
-
15. Data: 2009-05-31 18:18:04
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "metalbeast" <p...@-...pl>
>Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
>odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
>sobie na tym traski 500km :-)
ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
się i jest git.
>No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
>wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
>czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.
też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre
moto i tyle.
A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę
po drodze.
Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?
-
16. Data: 2009-05-31 19:02:14
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: a...@g...com
On 31 Maj, 20:18, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
>
> ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
> się i jest git.
>
"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
troche nadinterpretowuje :-)
>
> też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre
> moto i tyle.
> A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę
> po drodze.
> Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?
Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.
--
Artur
-
17. Data: 2009-05-31 19:22:11
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>
W dniu 2009-05-31 11:25, kocyk napisał (a)::
> fv wrote:
>
> > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
> > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
> > jest bezużyteczny... ;-)
>
> A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi
> turystykami...
Znaczy nigdzie nie byłeś.
--
pozdrawiam
MiT - VFR 25000 cm3
-
18. Data: 2009-05-31 21:19:41
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: fv <f...@c...com>
kakmar pisze:
> Dnia 30.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:
>> Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
>> jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
>> problemem jest słaby przedni zawias.
> 1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.
To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.
>> Ma też za mało mocy. Modele 08/09
>> mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
> 2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1
Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
>> może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
>> szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
> 4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
> do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.
Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
>> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
>> czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
>> jest bezużyteczny... ;-)
> No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
> nada.
Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania..
--
Marcin
-
19. Data: 2009-05-31 21:59:11
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: Kuczu <p...@j...pl>
fv pisze:
> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
> pewno nie.
Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
nienajgrubszy pasazer.
> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
nic nie znaczy.
> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
20. Data: 2009-05-31 22:38:26
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "metalbeast" <p...@-...pl>
>"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
>jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
>troche nadinterpretowuje :-)
chyba tak, ale gdybym nie miał radochy z jazdy na GSie to bym go zmienił
prędziej, a że lubie to moto, decyduje się na nim jezdzić. Ty tez z jakiegoś
powodu masz taki a nie inny motocykl. Prosta sprawa.
>Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
>motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.
Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]