  • Data: 2009-05-31 18:18:04
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
    >odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
    >sobie na tym traski 500km :-)

    ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
    się i jest git.

    >No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
    >wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
    >czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

    też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre
    moto i tyle.
    A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę
    po drodze.
    Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?