eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Data: 2009-05-31 21:19:41
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kakmar pisze:
    > Dnia 30.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:
    >> Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    >> jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    >> problemem jest słaby przedni zawias.
    > 1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    pewno nie.

    >> Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    >> mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
    > 2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

    Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

    >> może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
    >> szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
    > 4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
    > do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

    Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

    >> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    >> czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    >> jest bezużyteczny... ;-)
    > No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
    > nada.

    Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania..

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: