  • Data: 2009-05-30 21:17:37
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:

    > Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P
    >
    > Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    > jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    > problemem jest słaby przedni zawias.
    1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    >Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    > mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
    2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

    > Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
    > zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
    > przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich,
    3. patrz p.1

    > może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
    > szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
    4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
    do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

    > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    > jest bezużyteczny... ;-)

    No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
    nada.

    ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom