  • Data: 2009-05-30 19:40:52
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
    > poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
    > kupic prawdziwego GSXRa :)

    Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P

    Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    problemem jest słaby przedni zawias. Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.

    Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
    zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
    przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich, może jakieś
    siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i
    scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P

    Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    jest bezużyteczny... ;-)

    --
    fv