eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzeszczenie po zalozeniu glowicy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 11. Data: 2012-03-14 14:46:23
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 02:43 PM, news-gazeta wrote:
    >
    > Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?
    >
    Nie wiem jak jest w tym przypadku ale dokręcanie o konkretny kąt dotyczy
    raczej nowej uszczelki i śrub. Podobnie jest ze śrubami stopy korbowodu.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 12. Data: 2012-03-14 14:53:27
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jjq7ff$t6t$1@node2.news.atman.pl...
    >> Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?
    >>
    > Nie wiem jak jest w tym przypadku ale dokręcanie o konkretny kąt dotyczy
    > raczej nowej uszczelki i śrub. Podobnie jest ze śrubami stopy korbowodu.

    Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
    Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
    nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


  • 13. Data: 2012-03-14 15:01:32
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 02:53 PM, Ukaniu wrote:
    >
    > Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
    > Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
    > nie.
    >
    Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
    podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
    dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
    jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 14. Data: 2012-03-14 15:05:18
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Wednesday, March 14, 2012, 3:01:32 PM, you wrote:

    >> Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
    >> Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
    >> nie.
    > Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
    > podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
    > dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
    > jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.

    Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    konkretnego wymiaru.


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 15. Data: 2012-03-14 15:08:56
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 03:05 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >>> Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
    >>> Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
    >>> nie.
    >> Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
    >> podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
    >> dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
    >> jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.
    >
    > Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    > konkretnego wymiaru.
    >
    No tak, dlatego dokręcanie tak starej uszczelki jest z dupy.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 16. Data: 2012-03-14 15:52:59
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:8221644788$20120314150520@squadack.com...
    > Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    > konkretnego wymiaru.

    Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
    uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
    Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
    śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
    rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys
    też jest bardzo istotne.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


  • 17. Data: 2012-03-14 15:57:49
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Wednesday, March 14, 2012, 3:08:56 PM, you wrote:

    >>>> Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
    >>>> Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
    >>>> nie.
    >>> Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
    >>> podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
    >>> dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
    >>> jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.
    >> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    >> konkretnego wymiaru.
    > No tak, dlatego dokręcanie tak starej uszczelki jest z dupy.

    Ja bym się nie odważył drugi raz założyc tej samej uszczelki nawet
    wtedy, gdyby nie przepracowała nawet pięciu minut a z jakiegoś powodu
    musiałbym ponownie zrzucić głowicę.


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 18. Data: 2012-03-14 16:01:52
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ukaniu,

    Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:

    >> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    >> konkretnego wymiaru.
    > Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
    > uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
    > Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
    > śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
    > rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys
    > też jest bardzo istotne.

    Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
    dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
    szpilki się urywają...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 19. Data: 2012-03-14 17:58:21
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>


    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:9390323648$20120314160153@squadack.com...
    > Hello Ukaniu,
    >
    > Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:
    >
    >>> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    >>> konkretnego wymiaru.
    >> Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
    >> uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
    >> Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
    >> śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
    >> rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie
    >> rys
    >> też jest bardzo istotne.
    >
    > Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
    > dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
    > szpilki się urywają...
    >
    Ja kiedyś koledze sprzedałem silnik od Passata rocznik ok. 1989 z walniętą
    głowicą. On miał pęknięty blok, więc z dwóch mechanior mu zrobił jeden
    silnik. Tyle, że to był taki miszcz, że użył mojego bloku, mojej starej
    uszczelki i jego głowicy z jego starymi śrubami. Na pytanie, czy nie trzeba
    by przeszlifować głowicy, to fachowiec po przetarciu jej brudną szmatą
    zawyrokował, że jest cacy i nic nie trzeba robić. Do dzisiaj podziwiam
    jakość przewodów gumowych i opasek na układzie chłodzenia w Passacie. Kumpel
    przejechał tak 1000 km i gumy nabrały podwójnej średnicy. Ne padła ani
    chłodnica, ani zbiorniczek, ani żadna guma.


  • 20. Data: 2012-03-14 18:37:08
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-03-14 12:11, marcin wrote:
    > zalozyles glowice na stara uszczelke?

    Znajdź lepiej dopasowaną głowicę do uszczelki :)

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: