  • 21. Data: 2012-03-14 19:48:02
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
    > więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

    Tak, oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek
    wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci a ja
    nie czuje silnej potrzeby wkladac polowy

  • 22. Data: 2012-03-14 19:51:30
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]

    Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek
    wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci a ja
    nie czuje, sie byc w wiekszej potrzebie od niej aby to w koncu zakonczyc.

    Tak, czy inaczej dzieki za sugestie.

    --
    Pozdr

  • 23. Data: 2012-03-14 20:42:20
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-03-14 13:33, RoMan Mandziejewicz
    pisze:

    > Trzy razy czytałem oryginalnego posta i dopiero za trzecim razem mój
    > mózg zdołał przeczytać "starą uszczelkę". Wcześniej skrzętnie to
    > omijał - dla mojego bezpieczeństwa.

    Pocieszasz się. Twój mózg po prostu już nie
    trybi. Smutne ale prawdziwe. Zalecam również
    trzykrotne czytanie własnych postów przed
    wysłaniem, mniej wstydu się najesz.

    --
    JK

  • 24. Data: 2012-03-15 10:02:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek
    > wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci

    W sensie, że ją powiadomiłeś iż nie można zakładać starej uszczelki, a ona
    mimo to kazała?
    BTW: Jaki jest koszt takiej uszczelki?

  • 25. Data: 2012-03-15 13:40:47
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > grup dyskusyjnych:

    > W sensie, że ją powiadomiłeś iż nie można zakładać starej uszczelki, a

    50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie chce
    placic ;)

    --
    Pozdr

  • 26. Data: 2012-03-15 13:45:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > 50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie chce
    > placic ;)

    To się W OGÓLE nie rusza tego typu rzeczy i tyle.
    Jeśli robisz to zawodowo, to się zdziwisz jak będziesz musiał wyskoczyć z
    odszkodowania za spapraną naprawę, jeśli w jej wyniku coś się stanie.

  • 27. Data: 2012-03-17 19:21:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** G Nowak pisze tak:

    > 50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie
    > chce placic ;)

    Powiedz jeszcze że to Angielka i wszystko jasne :)

    Lewusy i brudasy jedne. Kiedyś poszedłem oglądać mieszkanie "po
    remoncie". Remont polegał na wymianie dywanu i opindoleniu czego się
    dało różową farba olejną, łącznie z tymi syfiastymi murkami przed
    wejsciem do domu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 28. Data: 2012-03-18 13:01:50
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 17/03/2012 18:21, PiteR wrote:

> [...]
    > remoncie". Remont polegał na wymianie dywanu i opindoleniu czego się
    > dało różową farba olejną, łącznie z tymi syfiastymi murkami przed

    Akurat nie. Fakt wiekszozsc Brytoli nie ma smaku za grosz. Samochody za
    to piluja i jezdza po wszytkich dostepnych dziurach, ktorych w Szkocji
    jest od groma, wymienaja jak tylko ich stac na nowy, bo ktory samochod
    wytrzyma to przez pare lat.

    Wymienilem te sruby i uszczelke. Nie bylo widac przedmuchu, zero zmian,
    odglosy takie same. Z reszta uzywana uszczelka to maly chuj przy gosciu,
    ktory 12 lat jezdzil na jednym filtrze olejowym (olej dolewal).

    --
    Pozdr

  • 29. Data: 2012-03-18 15:01:27
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-03-18 13:01, G Nowak pisze:

    > Z reszta uzywana uszczelka to maly chuj przy gosciu,
    > ktory 12 lat jezdzil na jednym filtrze olejowym (olej dolewal).

    a to ten dyrektor z shell'a czy jakiś drugi?

  • 30. Data: 2012-03-18 18:22:41
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > a to ten dyrektor z shell'a czy jakiś drugi?

    Musi byc drugi, ten wymienil filtr oleju bo przerdzewiala obudowa i olej
    zaczal sikac na zewnatrz. Skad podejrzenie, ze dyerktor z shell-a
    uzytkuje jeden pojazd przed 12 lat?

    --
    Pozdr