-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl>
<4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl> <jjpvu6$qo9$1@dont-email.me>
<jjq03g$t2$1@usenet.news.interia.pl>
<6858627260$20120314133353@squadack.com> <jjq41k$q6r$1@inews.gazeta.pl>
<jjq572$qiu$1@node2.news.atman.pl> <jjq79p$kci$1@inews.gazeta.pl>
<jjq7ff$t6t$1@node2.news.atman.pl>
<4f60a2d7$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
<jjq8bs$u31$1@node2.news.atman.pl>
<8221644788$20120314150520@squadack.com>
Subject: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Date: Wed, 14 Mar 2012 15:52:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 17
Message-ID: <4f60b0cc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.144.51
X-Trace: 1331736780 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 83.24.144.51:1285
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438976
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:8221644788$20120314150520@squadack.com...
> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
> konkretnego wymiaru.
Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys
też jest bardzo istotne.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.12 15:57 RoMan Mandziejewicz
- 14.03.12 16:01 RoMan Mandziejewicz
- 14.03.12 17:58 Andy Niwiński
- 14.03.12 18:37 Sebastian Biały
- 14.03.12 19:48 G Nowak
- 14.03.12 19:51 G Nowak
- 14.03.12 20:42 JK
- 15.03.12 10:02 Cavallino
- 15.03.12 13:40 G Nowak
- 15.03.12 13:45 Cavallino
- 17.03.12 19:21 PiteR
- 18.03.12 13:01 G Nowak
- 18.03.12 15:01 nazgul
- 18.03.12 18:22 G Nowak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS