eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzeszczenie po zalozeniu glowicyRe: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Date: Wed, 14 Mar 2012 17:58:21 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <jjqind$aae$1@dont-email.me>
    References: <jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl> <jjpvu6$qo9$1@dont-email.me>
    <jjq03g$t2$1@usenet.news.interia.pl>
    <6858627260$20120314133353@squadack.com> <jjq41k$q6r$1@inews.gazeta.pl>
    <jjq572$qiu$1@node2.news.atman.pl> <jjq79p$kci$1@inews.gazeta.pl>
    <jjq7ff$t6t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f60a2d7$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
    <jjq8bs$u31$1@node2.news.atman.pl>
    <8221644788$20120314150520@squadack.com>
    <4f60b0cc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <9390323648$20120314160153@squadack.com>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 Mar 2012 16:58:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="saSWeKHibaEEZM7mq0trig";
    logging-data="10574";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX183Z4v1aZlq26GeXbtiztPZ"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16807
    In-Reply-To: <9390323648$20120314160153@squadack.com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:q/u4dNXD0aXehSflQESQOc0bMuU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439006
    [ ukryj nagłówki ]


    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:9390323648$20120314160153@squadack.com...
    > Hello Ukaniu,
    >
    > Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:
    >
    >>> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
    >>> konkretnego wymiaru.
    >> Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
    >> uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
    >> Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
    >> śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
    >> rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie
    >> rys
    >> też jest bardzo istotne.
    >
    > Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
    > dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
    > szpilki się urywają...
    >
    Ja kiedyś koledze sprzedałem silnik od Passata rocznik ok. 1989 z walniętą
    głowicą. On miał pęknięty blok, więc z dwóch mechanior mu zrobił jeden
    silnik. Tyle, że to był taki miszcz, że użył mojego bloku, mojej starej
    uszczelki i jego głowicy z jego starymi śrubami. Na pytanie, czy nie trzeba
    by przeszlifować głowicy, to fachowiec po przetarciu jej brudną szmatą
    zawyrokował, że jest cacy i nic nie trzeba robić. Do dzisiaj podziwiam
    jakość przewodów gumowych i opasek na układzie chłodzenia w Passacie. Kumpel
    przejechał tak 1000 km i gumy nabrały podwójnej średnicy. Ne padła ani
    chłodnica, ani zbiorniczek, ani żadna guma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: