eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/hRe: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Date: Mon, 12 Jun 2017 12:14:00 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ohlph7$ti5$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <593e1d7b$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohldmr$ovg$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <593e562a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <593e634c$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 Jun 2017 10:13:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="30277";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <593e634c$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607439
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-12 o 11:47, J.F. pisze:

    >>
    >> Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich
    >> prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w
    >> rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i
    >> wtedy dopiero to czuć w samochodzie.
    >
    > Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
    > predkosci kierownika wibruje,
    > Wiec co jest czulsze.
    >

    Pozostaje zmienić wyważarkę, a jak jedna na zakładzie, to i zakład. To
    tylko maszyna, ma swoje dokładności, no się zuzywa.
    Pojęcia nie ma, czy toto się jakoś kalibruje po tysiącach cykli...

    >> Zawsze po zmianie zimowe/letnie jadę gdzies na pusta drogę i rozpędzam
    >> się do prędkości autostradowych.
    >> Parę razy zdarzyło mi się wrócić do wulkanizatora, bo po 130-140 coś
    >> tam biło. Wyważenie ponowne pomogło.
    >
    > Ja sie zawsze przygladam jak robi, i dobrze to robi.
    > Ponowne wywazenie powinno byc wiec takie same.
    >

    Patrz niżej, kamyki, albo i nawet kleks błota na feldze, wszystko to
    jest dodatkową masą, która rozwala pomiar.

    >> Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki. Taki
    >> kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z nim, a
    >> on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.
    >
    > Na to nie zwrocilem uwagi.
    >
    > Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta
    > oslona maszyny utrudnia.

    A co da patrzenie na koło jak się kręci?
    Są warsztaty, gdzie siedzisz w ciepłym biurze i czekasz na zrobienie
    usługi. A jakość tej usługi sprawdzasz podczas jazdy, czasem trzeba
    wrócić i reklamować. Mają zrobić to porządnie, albo wskazać inną
    przyczynę bicia.

    > Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna mowi
    > jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.
    >

    No po to jest ta maszyna, żeby bicie wyeliminować. Nawet przy lekko
    krzywej feldze pewnie się da to skorygować.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: