eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/hRe: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <593e1d7b$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohldmr$ovg$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <593e562a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Date: Mon, 12 Jun 2017 11:47:56 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <593e634c$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
    X-Trace: 1497260876 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5145 83.30.120.167:52081
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607437
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ohlm8o$s7b$1$v...@n...chmurka.net.
    ..
    W dniu 2017-06-12 o 10:51, J.F. pisze:
    >> Trudno reklamowac.
    >> Wiekszosc wywazarek robi to na dosc niskich obrotach, a tu trzeba
    >> 120.
    >> Wina byc moze w oponie.
    >
    >Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich
    >prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko
    >w rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i
    >wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

    Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
    predkosci kierownika wibruje,
    Wiec co jest czulsze.

    >Zawsze po zmianie zimowe/letnie jadę gdzies na pusta drogę i
    >rozpędzam się do prędkości autostradowych.
    >Parę razy zdarzyło mi się wrócić do wulkanizatora, bo po 130-140 coś
    >tam biło. Wyważenie ponowne pomogło.

    Ja sie zawsze przygladam jak robi, i dobrze to robi.
    Ponowne wywazenie powinno byc wiec takie same.

    >Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki.
    >Taki kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z
    >nim, a on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.

    Na to nie zwrocilem uwagi.

    Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta
    oslona maszyny utrudnia.
    Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna mowi
    jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: