  • 11. Data: 2017-03-11 14:24:52
    Temat: Re: Trywialne pytanie
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2017 o 13:24, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

    > Czyli idąc tym tokiem rozumowania tym bardziej nie powinienem się
    > bać refurbished?

    Tak. Powinien być sporo tańszy.

  • 12. Data: 2017-03-11 16:53:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-11 12:53, kern wrote:
    > Kupiłem polisingowca w ŚĆK w Gliwicach, Pentium G630, 4GB RAM,
    > dysk 500GB za 350 zł i hula miło. Jeszcze + WIN7 Prof.
    > Nie bój się używanych.

    Inna propozycja to takie maleństwo:

    http://allegro.pl/dell-960-quad-q9400-4x2-66ghz-2gb-
    hd250-win7-gw-fv-i6729317456.html

    lub taniej takie:

    http://allegro.pl/dell-optiplex-755-250-hdd-4-gb-w7-
    gw12-desktop-i6393103100.html

    Można do niego wsadzić za kilka groszy kartę gfx low profile jesli
    będzie potrzeba (a nie będzie).

    Te komputery są ciche i przyjemnie sie na tym pracuje. Jesli ktoś nie
    potrzebuje grać a jedynie oglądać media i internet to jak znalazł.

  • 13. Data: 2017-03-11 21:34:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 10:36, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:
    > Nie da się znaleźć jakichś zalet tych tańszych komputerów? Ten
    > polecany przez Ciebie jest prawie trzysta złotych droższy od
    > najtańszego z listy. Wydaje mi się że jest trochę zbyt wypasiony
    > jak dla mnie. Jestem w wieku schyłkowym i nie chciałbym
    > przepłacać za coś czego w pełni nie wykorzystam. Oczywiście
    > jeżeli będzie trzeba to z bólem serca kupię ten polecany.
    >

    > Co do następnego postu, to jednak boję się sprzętu poleasingowego.

    Nie bój się.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-03-11 21:37:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 12:37, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

> [...]
    > sprawach sprzętowych jestem dość nieporadny. Miałem w życiu
    > raptem cztery komputery i wszystkie były składane przez w miarę

    Ale za szybko się te komputery zepsuły.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-03-11 21:49:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 12:43, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

    > No cóż, chyba naprawdę nowego można złożyć za kwotę powyżej 2500
    > pln. Nie stać mnie. Kusi mnie 36 miesięcy gwarancji na tych
    > aukcjach. Na OLX można by może kupić coś lepszego, ale o
    > gwarancji trzeba zapomnieć. Jeżeli teraz używam laptopa Fujitsu
    > Siemens sprzed 7-8 lat, to każdy z tych wymienionych będzie o
    > niebo lepszy.

    Możesz sobie wybrać jakiś z tej strony. Możesz kupić też komputer bez
    systemu.
    http://www.sck.pl/search/Komputery/?category=15,3&at
    tr=1007

    --