  • 1. Data: 2017-03-10 12:15:28
    Temat: Jaka nagrywarka BluRay?
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

  • 2. Data: 2017-03-10 18:01:12
    Temat: Re: Jaka nagrywarka BluRay?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Mar 2017 12:15:28 +0100, w <o9u1sf$ne$1@node1.news.atman.pl>, Andyy
    <n...@s...tego> napisał(-a):

    > Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

    Zapewne nadal Pioneer.

  • 3. Data: 2017-03-13 14:29:46
    Od: PJP <p...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 12:15:28 UTC+1 użytkownik Andyy napisał:
    > Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

    A tak z ciekawości możesz doprecyzować to ">25 GB"? Chesz overburning robic na płycie
    jednowarstwowej, płyty DL czy BDXL ?
    Pozdrawiam
    PJP

  • 4. Data: 2017-03-13 15:13:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I dlaczego wewnętrzna?

    -----

  • 5. Data: 2017-03-13 17:11:11
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    W dniu 13.03.2017 o 14:29, PJP pisze:

    > A tak z ciekawości możesz doprecyzować to ">25 GB"? Chesz overburning robic na
    płycie jednowarstwowej, płyty DL czy BDXL ?
    > Pozdrawiam
    > PJP

    overburning się da? Kupiłem jedną płytę 50 GB ale są dużo droższe od
    tych 25 GB.

  • 6. Data: 2017-03-13 22:16:13
    Od: PJP <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:11:11 UTC+1 użytkownik Andyy napisał:

    płycie jednowarstwowej, płyty DL czy BDXL ?

    > overburning się da? Kupiłem jedną płytę 50 GB ale są dużo droższe od
    > tych 25 GB.

    Raczej nie, już w przypadku dvd był problematyczny. Z tego co udało sie wykopać w
    googlach można probowac ale to daje płyty niezgodne ze specyfikacją i zwykle oznacza
    problemy z odczytem.

    Faktycznie płyty DL są sporo droższe od zwykłych.
    Pozdrawiam
    PJP

  • 7. Data: 2017-03-14 09:49:07

    Mon, 13 Mar 2017 14:16:13 -0700 (PDT), w
    om>, PJP

    A BDXL to już prawdziwy kosmos cenowy.