  • 1. Data: 2017-03-04 13:16:39
    Temat: Jak wyciszyc wentylator?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Chciałbym wyciszyć bardzo głośny wentylator w routerze (bardziej nawet drgania i
    wibracje niż szum powietrza):
    http://assets.vr-zone.net/19209/IMG_2866.JPG
    http://openlinksys.info/images/centria/IMAG0859.jpg
    http://openlinksys.info/images/centria/IMAG0860.jpg
    https://content.hwigroup.net/images/products_xl/1617
    98/4/netgear-wndr4700-centria.jpg
    Jaką drogą pójść? Szukać innego wentylatora? Wstawić jakiś element ograniczający
    prędkość obrotową? Rozebrać częściowo obudowę wiatraka? Dać jakieś podkładki czy
    wręcz kołki gumowe?

  • 2. Data: 2017-03-04 13:48:18
    Temat: Re: Jak wyciszyc wentylator?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 13:16, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    prędkość obrotową? Rozebrać częściowo obudowę wiatraka? Dać jakieś podkładki czy

    Wersja dla majsterkowicza - rozebrać i kapnąć oleju w miejsce gdzie
    powinno być łożysko ale producent zaoszczędził.
    Wersja dla wiecznego majsterkowicza - wywalić hałasujący element
    a chłodzenie zapewnić zostawiając otwartą obudowę.
    Wersja współczesna dla biednego - kupić nowy silnik/wentylator.
    Wersja współczesna dla bogatego - kupić nowy router.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-03-04 15:00:12
    Od: z <...@...pl>

    Jeszcze można na wyjściu powietrza zamontować duży na wolnych obrotach. :-)

  • 4. Data: 2017-03-04 18:50:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 15:00, z pisze:
    > Jeszcze można na wyjściu powietrza zamontować duży na wolnych obrotach. :-)

    I będzie wielkości całego urządzenia. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-03-04 19:07:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 13:16:39 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jaką drogą pójść?

    Co, nie ma już ruterów bez wentylatorów?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-03-04 20:56:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Co, nie ma już ruterów bez wentylatorów?

    Takich z miejscem na dysk w środku raczej nie. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-03-04 21:31:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-04 20:56, RadoslawF wrote:
    > Takich z miejscem na dysk w środku raczej nie. :-)

    Na co komu obudowa :/

    http://www.banana-pi.org/r1.html

  • 8. Data: 2017-03-04 23:39:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Na co komu obudowa :/
    >
    > http://www.banana-pi.org/r1.html

    Żeby dzieciak paluchów w zasilanie nie wsadził a żona kawą
    nie zalała. :-)
    https://botland.com.pl/moduly-banana-pi-i-akcesoria/
    3740-banana-pi-r1-ruter-1gb-ram-dual-core.html

    Tej wersji banana nie znałem.
    Jest jakieś polskie forum tego maleństwa ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-03-05 09:46:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-04 23:39, RadoslawF wrote:
    > Tej wersji banana nie znałem.
    > Jest jakieś polskie forum tego maleństwa ?

    Zdaje się ze po instalacji Debiana działa jak normalny router na linuxie
    w sensie problemów i ficzerów. Nie wiem czy niezbędne było by takie
    forum, tym bardziej że kamera działa tak samo jak w normalnym banana.

  • 10. Data: 2017-03-05 10:44:16
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 05.03.2017 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Zdaje się ze po instalacji Debiana działa jak normalny router na linuxie
    > w sensie problemów i ficzerów. Nie wiem czy niezbędne było by takie
    > forum, tym bardziej że kamera działa tak samo jak w normalnym banana.

    Są rozwiązania specjalnie dedykowane takim zastosowaniom. Jednym z
    lepszych projektów jest LEDE.
    https://lede-project.org/toh/start

    Gotowe świeże, stabilne obrazy.
    https://downloads.lede-project.org/releases/17.01.0/