  • Data: 2016-11-08 20:05:36
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 16:59:25 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > mieszczą
    > zapewnia
    > cennych
    >
    > Na ile lat potrzebujesz gwarancji? Nośniki dvd taiyo yuden
    > (oryginalne japonskie) mają gwarancje na 100 lat, wystarczy?

    Zacytuj proszę zapis w tej gwarancji mówiący że dane zapisane na tym nośniku nie
    ulegną uszkodzeniu a producent w takim przypadku naprawi ci szkodę - utrate danych.

    Gwarancja jest na wykonanie i ewentualne problemy techniczne z nośnikiem które
    spowoduja utrate danych.
    Jak do takiego czegoś dojdzie to:
    Primo: Najpierw producent musi uznać że dane zniknęły na wskutek jego zaniedbania.
    Secundo: Musi ci albo te dane odzyskać albo zaplacic za Twoja strate.

    Zakładając że za 20-30-50 lat tego producenta może nie być i powyższe warunki zyczę
    powodzenia w realizowaniu tej "gwarancji"

    W praktyce przyslą ci nowe plyty jak zaplaczesz ze te nagrane ci padły.

    I to w sumie tyle...