  • Data: 2016-11-08 23:15:37
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 21:30:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Trochę kiepski przykład, z powodu charakteru (pirackiego) serwisu.
    > Oczekiwałem jakiś przykład kałuż z Googla, M$ tudzież Amazona.

    Przyklad jak przyklad. Nie kazdy ma nerwy sprawdzać czy jego ulubiony chmurarz nie
    piraci ani nie trzyma pedofilii na dyskach które zajmie milicja.

    Zauważ że Kim Dotcom nie został skazany.
    Oraz że dane uczciwych klientów zostały zajete mimo że nie były w nic zamieszane.

    I na końcu zostały skasowane:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Megaupload#Data_retent
    ion

    Taki urok chmury, pamietaj, dane w chmurze nie są Twoje. Tak sie może wydawać ale tak
    nie jest. Niestety...