  • Data: 2016-11-07 17:29:59
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus"

    > Do kopiowania użyć rsync lub unison. Od biedy total commandera z
    > opcją porównywania zawartosci katalogów...

    A mi się marzy taki program, żeby pracował w tle, cały czas monitorując
    dokonywane zapisy. I przy pierwszym utworzeniu jakiegoś pliku żeby
    użytkownik klikał w wybór opcji, i tam byłoby:
    1. Sporządzaj kopię co { dzień / tydzień / miesiąc } (podczas dokonania
    zapisu przez program dany plik tworzący)
    2. Rób kopię za każdym razem.
    3. Przypomnij o konieczności zdublowania backupu { wybór terminów }
    ---
    20 lat temu taki program pisałem :-)