  • Data: 2016-11-07 23:42:00
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka pisze tak:

    > Jako ważne traktuję tylko wyniki mojej pracy - kody źródłowe,
    > schematy, płytki, a to są zazwyczaj małe pliki (największe PCB to
    > mniej niż jedna fotka).
    > Ewentualnej utraty poczty nie traktuję jako kataklizmu. Owszem
    > jakby co wystąpią jakieś problemy, ale zdecydowanie będą bardzo
    > przejściowe. Dlatego nie mam żadnej kopii poczty.

    Dla mnie bardzo ważne są konfiguracje programów i linki. Ich backup
    zaoszczędza dużo nerwów i zdrowia. Zajmują jeden pendrajw 16GB.

    Zdjęcia 6GB i muzyka 85GB to już większy problem. Filmiki w 1080p to
    big problem. Trzeba inwestować w nowe dyski co kosztuje. Na dvd mało
    się mieści. Bluray muszę kupić bo nie ufam dyskom mechanicznym.
    Tymczasem robię kopie w 360p. Przynajmniej będę widział coś niż nic.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/