  • Data: 2016-11-07 19:24:49
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    t-1 pisze:
> [...]
    [...]
    >Zdumiewające do tego stopnia, że każe się zastanowic nad tym, czy te
    >nowe dane (pliki mp3) nie są zapisane tylko w jakomś cache windowsa.

    O, i to jest trop warty sprawdzenia, szczegolnie, ze kolega pisze o
    wolnym zapisie.

    P.S. Cuda widzialem jakies przy kasowaniu plikow ze zdalnego serwera.
    Strasznie wolno to Windows robil ... i sie tak zastanawiam -
    uprawnienia sprawdzal, czy katalog caly co plik sobie zaczytywal ...
    a moze do kosza kopiowal ?

    J.