eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingTrwale elementy w OpenGL › Re: Trwale elementy w OpenGL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Trwale elementy w OpenGL
    Date: Thu, 31 Jan 2013 16:11:34 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <kee21c$kah$1@mx1.internetia.pl>
    References: <s...@l...laser.smc>
    <kdradh$1t3$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@l...laser.smc>
    <kdu5dc$dkh$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@l...laser.smc>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1359645548 20817 83.238.197.12 (31 Jan 2013 15:19:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jan 2013 15:19:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@l...laser.smc>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
    Icedove/10.0.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:201868
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31.01.2013 15:25, Marcin L wrote:
    > Dnia 25.01.2013 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
    >> On 25.01.2013 13:45, Marcin L wrote:
    >>>
    >>> Wielkie dzieki, o to wlasnie chodzilo! W tym OpenGL wszystko jest tylko
    >>> trzeba wiedziec jak sie co nazywa.
    >>
    >> Przeczytaj Red Book - tam jest wyjaśnione jak OpenGL liczy scenę.
    >
    > Juz sciagnalem. B. ciekawa lektura, tylko ta objetosc... :-)

    W liceum wydrukowałem i dałem do oprawy - nadal stoi u mnie na półce ;)

    >
    > Czytalem takze o wspomnianych przez Ciebie bilboradach. Pierwsze
    > spostrezenie - to dodatkowe rozszerzenie (przynajmniej w peirwszych
    > wersjach) i nie zawsze wystepuje we wszystkich systemach.

    Możesz założyć, ze sensowne implementacje opengl zaczynają się od 2.0
    (ew. 1.5 + vertex/fragment program). Starszymi imo nie warto się zajmować.

    > Do konca tez nie
    > rozumie ich ideii.

    1) nie przejmujesz się przeliczaniem współrzędnych
    2) Wysyłasz do karty po jednym punkcie na każdy kwadrat. Normanie
    musiałbyś wysłać 2*3 dla TRIANGLES albo 4 dla QUADS, więc ślesz 4-6 razy
    mniej danych. Pomyśl teraz o efekcie cząsteczkowym z 100-200k wierzchołkami.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: