eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTroll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnychRe: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q1dkbj$1k4$1@node2.news.atman.pl> <q1dnis$3rh$1@node2.news.atman.pl>
    <5c3a6571$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1dsua$3rh$3@node2.news.atman.pl>
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Date: Sun, 13 Jan 2019 10:02:13 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q1dsua$3rh$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <5c3afe96$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
    X-Trace: 1547370134 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 492 89.64.51.182:32086
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648180
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-13 o 00:23, Shrek pisze:
    > W dniu 12.01.2019 o 23:08, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Są takie sterowniki - mają pętle indukcyjne w jezdni.
    >> W sytuacji kiedy dla kierunku poprzecznego nikt nie czeka, a dla
    >> kierunku z zielonym nadal przejeżdżają samochody, to czas trwania
    >> zielonego można nieco przedłużyć.
    >>
    >> Tylko trochę, bo w rzeczywistych warunkach okazuje się że nie
    >> wszystkie pojazdy są wykryte.
    >
    > Ale jesteś pewny, że to się dzieje już w czasie trwania cyklu? Bo
    > obstawiam, że pętle to są do zgłaszania zapotrzebowania na dany kierunek
    > oraz zliczania pojazdów i planowania na podstawie tego następnych cykli.

    Z tego co wiem to jest właśnie prosty mechanizm.
    Jeśli miałoby się zmienić światło z zielonego na czerwone, ale na
    kierunku poprzecznym nie są wykryte samochody, a na kierunku wzdłuż
    obecnego zielonego w ciągu iluś tam ostatnich sekund przejechały
    samochody, to zielone pali się jakiś czas dłużej.
    Potem skraca się o tyle samo czas trwania czerwonego (żeby nie zaburzyć
    zielonej fali)

    > Przycisków dla pieszych normalnie działających ponoć nie dało się
    > zrobić, bo nie można zmieniać już "zaklepanego" cyklu i dlatego zielone
    > dostają w następnym cyklu (czyli przechodzą na czerwonym),
    >
    > BTW - obecnie sterowniki są powiązane światłowodami miedzy sobą i
    > "wiedzą" co się dzieje na sasiednich skrzyżowaniach.

    W trójmieście jest Tristar, który miał "śpiewać, tańczyć, recytować" i w
    pełni dynamicznie zarządzać całym ruchem w trójmieście.
    Z tego co słyszałem próby włączenia tych funkcjonalności sterowania
    światłami natychmiast korkowały wszystko, więc ostatecznie zdecydowano
    na zaprogramowanie świateł po staremu.


    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:
    http://powertorque.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: