  • Data: 2019-01-14 02:23:02
    Temat: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-13 o 22:07, LEPEK pisze:

    > Czyli, że de facto Tristar nie jest włączony?

    Jako taki włączony jest, bo steruje tymi światłami.
    Tylko nie w sposób "magiczno-dynamiczny", a po prostu fazy świateł są
    zaprogramowane ręcznie.

    Zaleta jest taka, że jak chcą coś zmienić w programie działania świateł,
    to mogą to zrobić centralnie - nie musi jechać ekipa przestawiać zworek
    w szafie przy skrzyżowaniu :)

    W zasadzie nie musi to oznaczać że to jest złe - tylko jak to wdrażali
    to zapowiedzi były wielkie, potem się okazało że te algorytmy jakoś nie
    działają, nikt nie umiał tego naprawić i zostawili tak jak było.

    Z dodatkowych "bajerów" masz w trójmieście kilka tablic wyświetlających
    np. że do centrum dojedziesz w 20min jedną drogą, a w 25min drugą - dane
    pochodzą z faktycznie śledzonych pojazdów.
    Tyle że po co do tego robić osobny system, skoro GoogleMaps też to wie? :)

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: