  • 11. Data: 2011-04-11 12:49:47
    Temat: Re: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Taak. "Mruganie" ledami, włączanie silniczka...

    ...a tu już trzeba kwalifikacji wróżki.

    Jarek

    --
    Pędzi pociąg z daleka
    Ma czerwone bufory

  • 12. Data: 2011-04-11 13:24:03
    Od: e <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 01:55, MH pisze:
    > Szkoda czasu na dyskusję z "MONDRALOM" - prostych pytań nie rozumie , ale jest
    > "NAJMONDŻEJSZY".
    >
    > MH

    Witam.
    ?? WTF??

  • 13. Data: 2011-04-11 13:30:58
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-04-2011 o 14:42:30 MH <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > chodziło !! Chodzi o graficzną postać symulacji. Tak CIĘZKIE do
    > zrozumienia
    > ?! Rozumiem , że brak pomysłu ot tak od strzału , ale jak się nie ma
    > nic do
    > powiedzenia w temacie , to hmmm.. Ja też pomysłu odn. rozwiązania
    > problemu
    > nie miałem (czas przeszły , już wiem jak) , stąd zadałem pytanie na
    > grupę.
    > Czy było to w formie "zróbcie to za mnie" ?? No chyba nie !! Więc SPADAJ
    > GÓWNIARZU z grupy... "Wyspeluję" ci kolina:
    >
    > WHISKEY-YANKEE-PAPA-INDIA-ECHO-ROMEO-DELTA-ALPHA-LIM
    A-ALPHA-JULIET

    Masz jakiś problem ze sobą? Atakujesz każdego, kto Ci nie kadzi, bez
    zastanowienia, czy przypadkiem nie ma racji. A Mario miał rację.. spójrz
    na swojego posta jutro lub pojutrze, w każdym raziem gdy Ci spadnie
    adrenlina i testosteron. Może wtedy zrozumiesz dlaczego Michoo i Mario
    napisali co napisali.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 14. Data: 2011-04-11 14:28:42
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Shaman <s...@o...com> napisał(a):

> [...]
    > nie ma =

    > ia =

    > anie na =

    > c SPADAJ

    A-ALPHA-JULIET

    > Masz jaki=B6 problem ze sob=B1? Atakujesz ka=BFdego, kto Ci nie kadzi, b=
    > ez =
    >
    > zastanowienia, czy przypadkiem nie ma racji. A Mario mia=B3 racj=EA.. sp=
    > =F3jrz =
    >
    > na swojego posta jutro lub pojutrze, w ka=BFdym raziem gdy Ci spadnie =
    >
    > adrenlina i testosteron. Mo=BFe wtedy zrozumiesz dlaczego Michoo i Mario=

    ================

    Nie sądzę. Przeczytaj moje pytanie w wątku (FPGA - symulacja "analogowa").
    Jeżeli ktoś uważa , że problem jest nieprecyzyjnie sformuowany ,
    nieprecyzyjnie zadane pytanie , w ogóle czytający nie ma pojęcia o co autorowi
    chodzi , to są 2 wyjścia:
    1) Nie biorę udziału w dyskusji
    2) Jeżeli chcę merytorycznie podyskutować/udzielić porady , zadaję pytanie
    dodatkowe.

    LOGICZNE ???

    MH

  • 15. Data: 2011-04-11 14:49:42
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 14:42, MH pisze:

    > ===============
    >
    > FPGA , to tylko docelowy "target" implementacji.. I bynajmniej nie o to
    > chodziło !! Chodzi o graficzną postać symulacji.

    Z tego co pisałeś można się domyślać, że zrobiłeś sobie model pod
    Webpackiem i chcesz żeby z symulacji tam zrobionej wysłać dane do
    Multisima aby sobie wykreślić wykres czasowy (zamiast po prostu obejrzeć
    pod Chipscope). Albo model zrobiony pod ISE chcesz wrzucić do Multisima
    aby go tam symulować. Zrozumienie tego co piszesz wymaga dużo dobrej
    woli a próby wyciągnięcia od bardziej zrozumiałej formy opisu problemu
    kończą się obelgami.

> [...]
    > GÓWNIARZU z grupy... "Wyspeluję" ci kolina:
    >
    > WHISKEY-YANKEE-PAPA-INDIA-ECHO-ROMEO-DELTA-ALPHA-LIM

    Jesteś smętną cipą wkurwiającą się na innych o to, że nie rozumieją
    twojego bełkotu.

    --
    Bez pozdrowień
    MD

  • 16. Data: 2011-04-11 15:08:15
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]

    Z tego co pisałeś można się domyślać, że zrobiłeś sobie model pod
    Webpackiem i chcesz żeby z symulacji tam zrobionej wysłać dane do
    Multisima aby sobie wykreślić wykres czasowy. Albo model zrobiony pod

  • 17. Data: 2011-04-11 17:44:03
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 11.04.2011 01:55, MH pisze:
    > Szkoda czasu na dyskusję z "MONDRALOM" - prostych pytań nie rozumie , ale jest
    > "NAJMONDŻEJSZY".
    Idź do specjalisty - zrobisz przysługę i sobie i otoczeniu.

    Ale nie licz, że do zakończenia terapii jeszcze będę próbował Ci pomóc -
    PLONK!

    Michoo

  • 18. Data: 2011-04-11 17:54:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    [... odchody trolla ...]

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-04-11 17:58:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 4CX250,

    > Taak. "Mruganie" ledami, włączanie silniczka...
    > I po stu takich projektach nadal nie rozróżniać zwykłego bufora od rejestru
    > :)

    A czymże jest bufor jak nie rejestrem? Czy uznajesz tylko istnienie
    rejestrów przesuwnych?

    *PLONK!* warning #1

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-04-11 18:08:58
    Od: philips <p...@o...pl>

    > A czymże jest bufor jak nie rejestrem? Czy uznajesz tylko istnienie
    > rejestrów przesuwnych?
    Oj, np. 74125 nazywany jest przez chociażby TI buforem "Quad Buffers
    with 3-State Outputs", a jak wiemy w jego wnętrzu nie ma żadnego
    rejestru, czy nawet jednego przerzutnika. Wg mnie bufor nie jest
    elementem pamiętającym, czyli nie ma przerzutnika (-ów). Bufor, to coś
    separującego. A rejestr, to zespół przerzutników, a czy mają zdolność
    przesuwania, czy nie, to już inna sprawa. Jeżeli się mylę, to mnie
    poprawcie.